Slovenski konopljin socialni klub

Zbiranje podpisov za Predlog zakona o konoplji

Podporo lahko oddate na razne načine:

Za zbiranje podpor smo določili gesla:

ZAKON

GESLO

ŠIFRA

Predlog zakona o samozdravljenju

"o samozdravljenju"

586

Predlog zakona o konoplji

"o konoplji"

587

Predlog zakona o osnovnem bivanju

"o osnovnem bivanju"

588

Predlogi zakonov: 
o konoplji
o samozdravljenju
o osnovnem bivanju

 

 

NAVODILA ZA ZBIRANJE PODPISOV

Kot smo v SKSK že napovedali, z dnem 14. 10. 2013 pričenjamo na posebnem obrazcu (dobite ga tukaj ITAL MAD) zbirati 5.000 podpisov za vsakega od treh zakonov (predizpolnjeni obrazci): Predlog zakona o konoplji (.pdf), Predlog zakona o samozdravljenju in Predlog zakona o osnovnem bivanju, s podpisi končamo 12.12.2013.

Zbiranje podpisov

Pozivamo vse člane, simpatizerje, obliskovalce in druge podpornike, da si obrazec natisnete in nanj zberete podpise svojih prijateljev, družinskih članov in drugih oseb, ki prav tako lahko zberejo podpise. Prav tako pomembno je, da o pobudi obvestite čim več sodržavljanov (preko elektronske pošte, društvenih mrež, ustno, pred upravnimi enotami, itn.), ki jim je mar za samozdravljenje in demokratično odločanje o lastnem zdravju.

Izpolnjevanje obrazcev

Predizpolnjene obrazce lahko natisnete v neomejenem številu.  Zglasite se v Vaši upravni enoti. Okence za oddajo podpisov za predloge teh treh zakonov bo označeno, če ni jih opozorite da mora biti označeno, jasno. Na upravni enoti izpolnite obrazec ali ga bo osebje izpolnilo namesto Vas, če boste tako želeli.

Izročanje potrjenih obrazcev

Upravna enota izpolnjene obrazce potrdi. Tako potrjene obrazce prosimo pošljite na naslov SKSK

Jaka BITENC
Kunaverjeva 6
1117 LJUBLJANA

ali ga osebno predajte osebju SKSK zadolženem za zbiranje podpisanih obrazcev v podporo trem predlogom Zakona. 

 

Če imate pri čemerkoli težave, nam pišite.


Trackback

Trackback URL for this entry: http://sksk.si/trackback.php/Predlog_zakona_o_konoplji

Here's what others have to say about 'Zbiranje podpisov za Predlog zakona o konoplji':

Do 12.dec zbiranje podpisov za Predlog zakona o konoplji | Svoboden svet
Tracked on sobota, december 07 2013 @ 10:30 CET

Moniki trenutno najbolj pomaga konopljino olje – Koroške Novice
Tracked on ponedeljek, marec 13 2017 @ 21:14 CET

Zbiranje podpisov za Predlog zakona o konoplji | 62 komentarjev. | Nov uporabnik
Za komentarje so odgovorni njihovi avtorji. Spletna stran ni odgovorna za komentarje uporabnikov.
Prispeval/a: Anonymous dne ponedeljek, oktober 14 2013 @ 13:08 CEST

Oddal bi podpis preko e-uprave, ampak ne vem kako

Prispeval/a: Admin dne ponedeljek, oktober 14 2013 @ 23:36 CEST

če imaš to čudo od digitalnega podpisa, počakaš da zrihtajo zadevo - portal kjer se podpisuje :/
:D
in pol podpišeš, ko bo proradilo


če podpisa še nimaš, si ga greš uštimat na upravno enoto
in usput še zadevo uštimaš na papirju ;)

Prispeval/a: Anonymous dne torek, oktober 15 2013 @ 06:44 CEST

Js sm lani prek e-uprave izpomnla pa mi nč niso poslali nazaj...

Prispeval/a: Goran dne sobota, oktober 26 2013 @ 12:29 CEST
LINK E-UPRAVA ( potrebujete digitalen podpis, SIGENCA itd...)

link 1 - (o konoplji)
http://e-uprava.gov.si/storitve/prido...ju?id=1596

link 2 - ( o osnovnem bivanju)
http://e-uprava.gov.si/storitve/prido...ju?id=1597

link 3 - ( o samozdravljenju)
http://e-uprava.gov.si/storitve/prido...ju?id=1595
Prispeval/a: sveta marija dne ponedeljek, oktober 14 2013 @ 23:47 CEST

Prvi korak je, da se najde prostor in ljudi, ki bi poslušali predavanje, datum bomo skupaj določili glede na zanimanje in povpraševanje.
Potrebebujemo vašo ustvarjalnost, zato vas prosimo, da naredite flayer za predlog spremembe zakona o konoplji ter ga delite z nami.
Povabite vse svoje znance, priajtelje in okolico, naj grejo na upravno enoto oddat svoj podpis.
Vsak glas šteje, tudi tvoj.

Prispeval/a: Anonymous dne torek, oktober 15 2013 @ 22:37 CEST
PETICIJA za LEGALIZACIJO MARIHUANE v Sloveniji

LINK:


http://www.pravapeticija.com/contact/50962
Prispeval/a: Anonymous dne sreda, oktober 16 2013 @ 08:57 CEST

Pozdravljeni!

Tudi jaz iščem na e-upravi mesto, kjer se lahko podpiše te predloge. Prosim torej za točen link do strani, kjer to lahko storimo in ga posredujemo še drugim.

Hvala in lp!

Prispeval/a: Admin dne četrtek, oktober 17 2013 @ 12:07 CEST
Prispeval/a: dubman dne sreda, oktober 16 2013 @ 10:44 CEST

Pozdravljen,

mene zanima, če bo kje organizirano javno zbiranje podpisov?
varjanta štantek sredi ljubljane...

lp in srečno!

Prispeval/a: Admin dne četrtek, oktober 17 2013 @ 12:09 CEST

če se bo kdo javu da bo na štantu stal in z ljudmi hodu notr, če bo treba in tko ... bomo že prej

če pa bo kazal da je treba, ker bo premal podpisov ... pa mal kasnej - če/ko se pokaže potreba pač ... za zdej ne zgleda kr spodbudno, prej bo težava za ostale 2 zakona ;)

Urejeno četrtek, oktober 17 2013 @ 12:11 CEST od uporabnika Admin

Prispeval/a: Anonymous dne četrtek, oktober 17 2013 @ 12:13 CEST

Dajmo kakšen štant zrihtat za podpisovanje, pa kakšno reklamo, ker o tem se sploh ne govori! Upam da nam uspe!

Lp

Prispeval/a: Anonymous dne četrtek, oktober 17 2013 @ 13:37 CEST

Mene pa zanima, če kje v Mariboru zbirate podpisane predloge, uverjene na upravni enoti? Ali je treba obvezno po pošti poslat? Prav tako bi opozoril, da v Mariboru nikjer nisem zasledil, da se zbirajo podpisi za predloge zakonov in da so na upravni enoti izjavili, da so presenečeni, kako malo ljudi je do sedaj prišlo podpisat.

Prispeval/a: Anonymous dne ponedeljek, oktober 21 2013 @ 13:14 CEST

SEm uprasal V kamniku ko sem odajal glas in je tudi omenila da bolj malo.Dejte mal vec reklam magar po netu ,probajte na partis,zurnal24,24ur itd da tm omenijo .Kamorkoli ker res tudi sam sem slucajno opazil list na vratih ko sem sel po neko potrdilo

Prispeval/a: Admin dne nedelja, november 03 2013 @ 11:20 CET

podatki več al manj so dostopni, delamo tolk kot zmoremo, vsak je vabljen da pomaga ...
zadnje cajte se gremo tko: če maš idejo kaj je treba narest - nared ;)

Prispeval/a: D dne petek, oktober 18 2013 @ 19:40 CEST

 

Na žalost nikjer ni bistva vsakega predloga, da lažje predstaviš ljudem, nihče ne bere rad jare kače.  

In ta stran je slabo narejena, nepregledna... in se strinjam nobene informacije ni zaznati, da se zbira.

Sam bom podpisal, čeprav mislim, zaradi zgoraj omenjenih razlogov...

 

Prispeval/a: Anonymous dne ponedeljek, oktober 21 2013 @ 13:10 CEST

dejmo tole spelat kva ste leni,5min casa vam vzame lih danes sem bil na upravni enoti in odal podpis za vse 3 predloge

Prispeval/a: Anonymous dne ponedeljek, oktober 21 2013 @ 16:26 CEST
kam je pa treba poslat?
na spletni strani zakonopljo.si je ponujen naslov "Združenje umetnikov paviljon", sam sem poslal tja.. zdaj pa vidim da bi moral poslati na SKSK?
Prispeval/a: Admin dne nedelja, november 03 2013 @ 11:24 CET

bo ok

Prispeval/a: Anonymous dne ponedeljek, oktober 21 2013 @ 16:44 CEST

Jaz bi pomagov s kakšnmu štantam, al pa kero kol pomoč.
In grem tut kuj podpisat.
4:20

Prispeval/a: Anonymous dne sreda, oktober 23 2013 @ 08:49 CEST

Sem digitalno podpisal vse tri in oddal v nekaj minutah.

Skoraj ne poznam ljudi, ki nimajo digitalnega potrdila.

Dajte na stran preprosta navodila kako podporo oddat preko e-uprave, nakaj zaslonskih posnetkov, celo stvar objavite na Facebook in boste imelil v nekaj dneh 5000 oddanih obrazcev.
Če seveda mislite resno.
Ljudje enostavno ne hodijo radi na upravne enote overjat podpise. Z lobiranjem na stojnicah vam enostavno ne bo uspelo.

Prispeval/a: Anonymous dne sreda, oktober 23 2013 @ 12:14 CEST

Ja res bi bilo fajn da je kakšna razlaga, saj mi niti ni jasno kam moram kaj vpisat in do takrat nebom oddal..

Prispeval/a: Robert dne sreda, oktober 23 2013 @ 14:34 CEST
Danesj sem oddal podpise na enoti za vse tri zakone. Potem sem na FB sem plačal 5€ za objavo reklamnega linka; pozivam vse ki jim konoplja ljahko reši življenje in ostale zainteresirane rekreativce, da častijo kak link ali plačljivo reklamo kje na netu! Jaz bom probal še na Bolhi in na ostalih oglasnikih...
Zdaj pa dvignite svoje lene rii iz fotelja in odhitite na upravno enoto oddati svoj podpis - za vse tri zakone seveda! Zdaj je čas in prilika da nekaj storite, pomagate bolnikom z rakom, saj nam žal časa zmankuje!

http://za-misli.si/subkultura/1235-za...iniciativa

Hvala za vaš podpis!
Robert,
diagnoza: možganski maligni tumor
Prispeval/a: Admin dne nedelja, november 03 2013 @ 11:23 CET

nared navodila, jih dostavi na naš naslov pa jih bomo objavl, jest jih nimam opcije narest tukaj in zdaj ...

Prispeval/a: Zelena narava dne četrtek, oktober 24 2013 @ 20:06 CEST

Se strinjam, tudi jaz podpišem samo če posredujete bolj natančna navodila za e-podpisovanje.

Prispeval/a: Anonymous dne četrtek, oktober 24 2013 @ 21:22 CEST

Jaz sem šele danes ugotovil, da očitno letošnjo zbiranje podpisov ni organizirala ista skupina kot lani. Jaz pa refresham lansko stran ko mutav in godrnjam kako neorganizirani so. Po pravici povedano je letos še slabše! Nobenga pregleda kolk podpisov je že, nič.

Lani sem oddal vlogo preko e-uprave. Med zgornjimi komentarji sem prebral, da ena ni dobila nazaj pošte, pri drugem, ko sem opazil, da je treba letos na SKSK, ter da lani tudi jaz nisem ničesar dobil s upravne enote, da bi jim sploh poslal? Gre to direkt tja, mimo tiskanih podpisov?

Kakorkoli, letos sem ponovno oddal vlogo. V firefoxu mi ni uspelo digitalno podpisati, zato sem problem rešil v Internet Explorerju. Zadeva res ni težka. Link je objavljen zgoraj, navodila za izpolnjevanje na istem linu, mogoče je potrebno samo naložiti komponento za digitalno podpisovanje za ustrezen brskalnik.

Prispeval/a: vprašalnik dne četrtek, oktober 24 2013 @ 22:26 CEST

Če sem prav razumel rabi vsak predlog 5000 podpisov (torej skupno 15000 podpisov), da se poda v parlament?

Prispeval/a: Anonymous dne četrtek, oktober 24 2013 @ 22:26 CEST

Pozdravljeni.
Kolikšne možnosti sploh imamo za legalizacijo Cannabis Indice L. (indijske konoplje) v republiki Sloveniji.
Lp

Prispeval/a: Admin dne nedelja, november 03 2013 @ 11:28 CET

naša država je ...
vprašanje je samo kolk se postavmo za svoje pravice
mi smo zatirani že dolgo in smo najdl načine kako furat življenje ... da pa se razkriminaliziramo, bo pa velik dela ... aktivnosti

Prispeval/a: Goran dne sobota, oktober 26 2013 @ 12:27 CEST
podisal prek E-UPRAVE vse tri predloge ... ampak vam predlagam da dodate kakšen direkten link za E-podpisovanje.

LINK E-UPRAVA ( potrebujete digitalen podpis, SIGENCA itd...)

link 1 - (o konoplji)
http://e-uprava.gov.si/storitve/prido...ju?id=1596

link 2 - ( o osnovnem bivanju)
http://e-uprava.gov.si/storitve/prido...ju?id=1597

link 3 - ( o samozdravljenju)
http://e-uprava.gov.si/storitve/prido...ju?id=1595
Prispeval/a: krjul dne petek, november 01 2013 @ 11:04 CET

Ravnokar oddal podporo za vse tri preko e-uprave.

Prispeval/a: Admin dne nedelja, november 03 2013 @ 11:17 CET

sm nakopiru linke gor u objavo, verjamem da so pravi :/

Prispeval/a: Anonymous dne sobota, oktober 26 2013 @ 23:51 CEST

hej! Mene zanima ce je kdo oddau ta podpis prek safari na macu? uglavnem mam vse certifikat ob NLB pa se tist proXSign sm instalirala. no in pol vse deluje do tocke ko stisnes podpisi in se mi odpre okno. pise ozaci digitalno potrdilo ampak okno je prazno in pac nic ne morm nardit.

Prispeval/a: krjul dne sobota, november 02 2013 @ 09:44 CET

Glede na izkušnje te zadeve delajo samo na Windozah. Meni ni šlo na Linux+Firefox (un dodatek za podpisovanje se je sesuval), sem moral certifikat uvozit v Firefox v virtualne XP, pol je pa šlo.

Prispeval/a: Anonymous dne torek, oktober 29 2013 @ 18:57 CET

tole se brezveze zbira,zaka se sploh trudimo neki ko nas ni dovol ko mamo jajce it podpisat,đankiji pa itaq ne hodijo podpisovat tega ko sploh ne vejo za to

Prispeval/a: Anonymouse dne sreda, oktober 30 2013 @ 11:07 CET

ja če bomo tebe poslušali, res ne bo šlo. Ne vem zakaj si privlekel đankije na plano... Verjetno trolaš. Oh well...zdaj bi že lahko informiral vse prjatle đankije v parku in jim nesel obrazce za izpolnit.

Prispeval/a: Anonymous dne četrtek, november 07 2013 @ 11:26 CET

že tako je dovolj drogerašev

Prispeval/a: Kat dne četrtek, november 07 2013 @ 18:01 CET

Boste kje skupaj zbirali podpise in potrebujete prostovoljce morda?

Prispeval/a: Anonymous dne petek, november 08 2013 @ 14:08 CET

Za vsako regijo bi mogli dobiti nekaj ljudi, in vsaj po večjih mestih nalimati plakate na vidna mesta. Sam sem že eden od prostovoljcev za Ajdovščino in okolico, ter Postojno.

Dobro bi blo, če se bi še v ostalih regijah tako zbrali in limali plakate.

Prispeval/a: Anonymous dne petek, november 15 2013 @ 00:03 CET

Ali veljajo podpisi, ki jih imam še od prejšnjega zbiranja "Paviljon" in jih nisem uspel poslati preden ste akcijo prekinili? Ali moram ponovno po nove podpise, ker je številka predloga druga.

LP

Prispeval/a: Ganđa-man dne petek, november 15 2013 @ 21:39 CET

Moram povedati, da je stran zelo nepregledna, moram pa tudi povedati, da je folk prelen, da bi šel podpisat peticijo za njihovo dobro...ali kdo drgač ve, kje se lahko spremlja koliko podpisou moramo zbrati še ?

Prispeval/a: Gaber dne sobota, november 16 2013 @ 12:16 CET

Napisa sem vodič: Kako elektronsko oddati podporu predlogu zakona:

blog.gabers.si/2013/11/16/kako-elektronsko-oddati-podporo-predlogom-zakona-o-konoplji/

Delite!

Prispeval/a: Anonymous dne ponedeljek, november 18 2013 @ 01:54 CET

Jaz sem pred kakim tednom elektronsko oddala vse tri podpise in sem mislila, da je to vse, kar je potrebno narest, pa vidim šele zdaj, da bi mi morala upravna enota zdaj to poslat in da moram to potem naprej poslat na naslov SKSK. A prav razumem? Kolko časa pa ponavadi traja, predno upravna enota pošlje potrdilo?

Prispeval/a: tentacle dne sreda, november 20 2013 @ 18:31 CET

Danes sem podpisal elektronsko vse tri predloge. Sej valda mi ni treba zdej tega printat pa pošiljat? Lp, matej

Prispeval/a: Anonymous dne ponedeljek, november 25 2013 @ 15:11 CET

tontacle si našel kod kak odgovor?

Prispeval/a: micka dne sreda, november 20 2013 @ 13:36 CET

hm... torej eno vprasanje... Kako lahko se od drugih podpise vlozim, ce mora vsaka oseba osebno pred uradno osebo podpisati obrazec. Bi zelela dati za podpisat cimvecim, vendar ce mora vsak posebej hodit na UE predvidevam da na koncu ostanem samo jaz. Bi mi morda lahko kdo razlozil kako bi lahko sama nesla podpise na UE brez da bi morala biti vsaka oseba posebej prisotna.

Ze vnaprej se Vam za vsakrsne informacije zahvaljujem.

lp

Prispeval/a: Dean K. dne sreda, november 27 2013 @ 19:55 CET

Vsak sam se mora osebno in z osebnim dokumentom oglasiti na upravni enoti!

Zbiranje podpisov za Predlog zakona o konoplji
Prispeval/a: Metka dne torek, november 26 2013 @ 20:59 CET

Hej! Ko Piše "obrazec natisnete in nanj zberete podpise svojih prijateljev, družinskih članov in drugih oseb, ki prav tako lahko zberejo podpise", ali je s tem mišljeno "obrazce natisnete in na vsakega posebaj zberete podpise ...." in ali lahko jaz potrdim obrazce drugih ljudi za njih na Upravni enoti ali se morajo sami osebno zglasit na Upravno enoto.

Zbiranje podpisov za Predlog zakona o konoplji
Prispeval/a: micka dne sreda, december 04 2013 @ 12:29 CET

No me veseli da je se kdo opazil tale stavek. Ljudje dragi, ali bi lahko kdo od organizatorjev bil tako prijazen in odgovoril na to vprasanje. Dejstvo je da casa ni vec veliko in ce bi razvozlali to uganko bi dejansko lahko malo vec podpisov prinesli na upravno enoto. In glede na to da nisem edini interesent in glede na to, da naj bi organizatorji prav tako naj imeli interes, bi bil kaksen konkreten odgovor zelo dobrodosel.

Lep pozdrav.

Zbiranje podpisov za Predlog zakona o konoplji
Prispeval/a: Anonymous dne sobota, december 07 2013 @ 13:40 CET

Kljub temu, da sem iz sveta računalništva, bi veljalo tule dati nekaj zaslonskih posnetkov. Tako pojma nimam, kako izpolnit, da bo pravilno, sicer bo romalo v smeti.
Pa strinjam se z nekom, tu ni jasno, kaj in zakaj sploh še in še zakonov v državi... No, jaz bi se podpisal zaradi članka v Žurnalu.

Zbiranje podpisov za Predlog zakona o konoplji
Prispeval/a: Anonymous dne nedelja, december 08 2013 @ 14:34 CET

Torej ko kliknes na povezavo imas nekje predizpolnjen obrazec s koncnico ".doc". Ce ta obrazec odpres, lahko vidis skoraj 1:1 kako na spletu izpolnit.

Torej... pod PZ: vpises sifro (586 ali 587 ali 588), pod VLOZITEV PREDLOGA ZAKONA: pa geslo ("o samozdravljenju" ali "o konoplji" ali "o osnovnem bivanju"). Mislim da ni posebej treba povedat da morata sifra in geslo sovpadat.

Kdor zna brat je na boljsem :P

LP, BB

Zbiranje podpisov za Predlog zakona o konoplji
Prispeval/a: Anonymous dne nedelja, december 08 2013 @ 14:38 CET
in kot dopolnilo... ce bi malce prelistal odgovore, bi ze naletel na tale naslov, kjer so ti screenshoti ki bi jih ti zelel: http://blog.gabers.si/2013/11/16/kako...-konoplji/
Zbiranje podpisov za Predlog zakona o konoplji
Prispeval/a: Anonymous dne torek, december 10 2013 @ 20:48 CET

Z elektronskim podpisom se ne da odati podpis.

Zbiranje podpisov za Predlog zakona o konoplji
Prispeval/a: doubleD dne sreda, december 11 2013 @ 16:53 CET

NI res, z elektronskim podpisom se seveda lahko izrazi podpora zakonu. Ne vem čemu zavajate, ste slučajno preprodajalec?

Zbiranje podpisov za Predlog zakona o konoplji
Prispeval/a: Anonymous dne četrtek, december 12 2013 @ 11:40 CET

meni ni uspelo ne v chromu, ne v explorereju, uspelo mi je šele v tretje v mozili. pri ostalih ali ne prepozna digitalnega potrdila ali pa ne najde povezave. v glavnem, uspelo mi je

Zbiranje potrjenih obrazcev pri pobudniku
Prispeval/a: Anč dne četrtek, december 12 2013 @ 15:40 CET

Živjo! Zanima me, imam potrjen obrazec na UE od včeraj, vendar včeraj nisem ujela pošte in ker je danes zadnji dan zbiranja, če sem prav razumela, me zanima ali je še pravi čas, da pošljem po pošti (eno podporo za tri predloge zakona)ali komu v Lj. predam ali mogoče ne igra vloge in je podpisov tako premalo..? Piše na strani da bodo pobudnika obvestili o številu podpisov oz. podpor, pobudnik pa lahko obvešča javnost.. Torej pobudnik/i kako nam kaže? Nikjer ni najti kakšnega podatka o številu. Je tako majhno, ali kaj? Če bi bilo kje objavljeno vsaj informativno, bi imeli bolj občutek kako daleč na poti smo. Prosim Vas za odgovor..Lp!

Zbiranje potrjenih obrazcev pri pobudniku
Prispeval/a: Anonymous dne četrtek, december 12 2013 @ 18:29 CET
Na upravnih enotah se širijo govorice, da je potrebno nujno danes poslati podpise... Vendar to ni res. Podpise morate podpisati danes, ker je važen datum overjanja.

Podpise lahko mirno pošljete v sledečih dneh, saj je še teden dni časa da podpisi pridejo do Jaka Bitenca.

Podpise pošljite na: Jaka BITENC, Kunaverjeva 6, 1117 LJUBLJANA

vir: https://www.facebook.com/konopljaozdravi
Zbiranje podpisov za Predlog zakona o konoplji
Prispeval/a: porkamotorka dne četrtek, december 12 2013 @ 19:22 CET

POMEMBNO!

Na nek način je jasno, da bodo podpisniki podpore poslali izpolnjene in potrjene obrazce na pravi naslov po pošti. Zdi pa se mi, da podpisnikom preko e-podpisa ni nihče razložil, kaj morajo poslati na SKSK oziroma da sploh morajo poslati. Imel sem primer prijatelja, ki ni vedel, kaj mu je e-uprava poslala in kaj naj s tem (predvideval je, da je z oddajo e-podpore že vse naredil). Morda bi bilo primerno, da gre v javnost navodilo, kako ravnati z e-podpisi (jaz sem naprimer predvideval da javna uprava posreduje spisek e-podpisov na SKSK, kar je daleč od resnice).

Zbiranje podpisov za Predlog zakona o konoplji
Prispeval/a: Anonymous dne petek, december 13 2013 @ 06:57 CET

Aha, še nekdo, ki ne ve kaj naj naredi, če je elektronsko podpisal.

Ali je potrebno potrdila o oddaji vloge (ki so elektronska) posredovati komu ali ne? Nikejr ni zapisano kaj narediti, če se elektronsko odda podpis. Sam sem sklepal, da je z oddajo vloge zadeva zaključena.

Ali je mogoče, elektronsko posredovati potrdilo o oddaji vloge?

Zbiranje podpisov za Predlog zakona o konoplji
Prispeval/a: Anonymous dne petek, december 13 2013 @ 12:31 CET

Tudi jaz sem dobil pošto od UE na dom, bom danes poslal

Zbiranje podpisov za Predlog zakona o konoplji
Prispeval/a: Mediteranec dne nedelja, december 22 2013 @ 16:10 CET

Končno pojasnilo zakaj sem bil tarča tudi tovrstnih napadov da bi me naredili za možnega klienta za uporabo marihuane, če koristi pa raje niti to ne ampak 'enake možnosti' in 'zamenjava' za druge.
Očitno so genocidni napadi preko medicine že dolgo prešli in sedaj naj bi se branilo druge pred njimi, mi pa naj bi bili nadaljne ekperimentalne žrtve.
Državljan R.Slovenije iz Primorske.

Zbiranje podpisov za Predlog zakona o konoplji
Prispeval/a: Anonymous dne ponedeljek, december 23 2013 @ 21:21 CET
Res si legenda, hepan! Koga briga, da ješ tablete.xD Znajdi se pa se pozdravi kakor ti paše, mi se bomo po svoje!

Pa hitro zamenjaj sadje za šumeče tablete, čajov ter zelišč pa tako ali tako ne uporabljaš., kajne?
Zbiranje podpisov za Predlog zakona o konoplji
Prispeval/a: Anonymous dne četrtek, januar 30 2014 @ 16:44 CET

pozdravljeni, kdaj je predvidena obravnava predlogov zakona?
upam da boste objavili sejo DZ, ko bodo obravnavali predloge.

lep pozdrav in vso srečo